Înapoi
Info expozanți
INFO EXPOZANȚI | GAUDEAMUS BRAȘOV 2024
Radio
România organizează în perioada 3 - 7 iulie ediția a VI-a a Târgului de
Carte GAUDEAMUS Brașov. Evenimentul va avea loc în incinta unui complex
de pavilioane mobile amplasat în Piața Sfatului. Program de vizitare:
zilnic, 10:00 - 21:00.
- programul evenimentelor | Gaudeamus Brașov 2024
- amplasarea standurilor | Gaudeamus Brașov 2024
- catalogul participanților | Gaudeamus Brașov 2024
În cazul în care ați optat pentru suprafață neamenajată, construcția, amenajarea și demontarea standurilor vor fi realizate în regie proprie.
Amenajarea standului se poate face începând cu ziua de marti, 2 iulie,
ora 12.00, pentru expozanții cu standuri amenajate în regie proprie și
începând cu ora 16.00, pentru standuri standard. Depozitarea mărfurilor
și a ambalajelor în afara standului/pavilionului este strict interzisă.
Eliberarea spațiului alocat și predarea acestuia în starea în care a
fost preluat (ridicarea exponatelor, a tuturor materialelor și a
mobilierului aparținând expozantului) poate avea loc numai după
închiderea oficială a manifestării, duminică, 7 iulie, după ora 21.00.
Propuneri de evenimente
-
Expozanții sunt invitați să propună evenimente ca: lansări de carte,
interviuri, dezbateri, prezentări de produse și servicii, demonstrații
de ofertă, concursuri și alte manifestări, în conformitate cu profilul
târgului și cu legislația în vigoare;
- Evenimentele editoriale cu
participare fizică vor putea fi derulate doar în spațiile special
amenajate;
- Organizatorul își rezervă dreptul de a interveni până la anularea evenimentelor care perturbă derularea târgului;
- Timpul maxim alocat unui eveniment este de 45 min.;
-
Organizatorul va încerca să respecte coordonatele propuse de expozanți,
în limita spațiului disponibil. În caz contrar, eventualele modificări
și propuneri de reprogramare vor fi anunțate expozanților în termen de
maximum 2 zile de la primirea la Secretariatul Târgului a formularului
pentru evenimente.
- Expozanții cu stand fizic pot propune și
evenimente derulate exclusiv online. Evenimentele organizate exclusiv
online vor fi transmise pe website-ul gaudeamus.ro și/sau pe pagina de
Facebook Radio România Gaudeamus, ca înregistrare.
- Toate
informațiile necesare pentru realizarea programului de evenimente
(programarea solicitată, titluri, prezentarea evenimentelor, invitați),
vor fi comunicate prin intermediul formularului Google Forms dedicat,
după confirmarea programării cu organizatorul
________________________________________________________________
● Înscrierea expozanților va avea loc în perioada 19 – 25 iunie, exclusiv prin e-mail, prin expedierea către Secretariatul GAUDEAMUS, la adresa comercial@gaudeamus.ro, a următoarelor documente semnate:
- contractul cadru - Caravana Gaudeamus 2024 (dacă nu ați participat la edițiile precedente)
- actul adițional pentru ediția Brașov
- anexa Condiții de participare
Solicitările de spațiu fizic vor fi soluționate în limita
spațiului disponibil, cu precizarea că, în situația în care suprafața
solicitată va fi mai mare decât cea disponibilă, vor avea prioritate
companiile care au participat la edițiile 2023 - 2024 ale Târgurilor de
Carte Gaudeamus.
● TARIFE
- Taxa de înscriere în Caravana Gaudeamus: 30 euro + TVA/participant
(Se
aplică o singură dată, la înscrierea la primul eveniment, expozanților
care optează pentru standuri cu suprafața minimă de 6 mp)
| STAND FIZIC
- Stand amenajat standard: 47 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: structură de stand și mobilier specifice, în funcție de
suprafața pentru care optați, stand virtual standard pe website-ul
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formulă online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Suprafață de expunere neamenajată: 32 euro/mp + TVA
Servicii
incluse: suprafață de expunere neamenajată, stand virtual standard pe
gaudeamus.ro, posibilitatea de a organiza evenimente, fie cu prezență
fizică transmise și online, fie exclusiv în formula online, promovarea
prin intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
Tariful pentru branșamentul electric este de 32 euro/buc + TVA
Standurile standard au branșamentul electric inclus. Vă
rugăm să aveți în vedere faptul că opțiunea pentru branșament electric
se realizează exclusiv prin completarea rubricii aferente din actul
aditional la contract.
*
Dotările pentru standurile amenajate standard sunt prevăzute în anexa
privind condițiile de participare; cererile de dotări suplimentare pot
fi adresate Secretariatului Gaudeamus până cel mai târziu la data de 25 iunie, pe baza ofertei firmei care va construi standurile. Plata
acestor dotări suplimentare va fi făcută direct către constructor, pe
baza documentelor emise de către acesta. Toți participanții cu stand
fizic beneficiază, prin pachetul de ofertă, și de stand virtual pe
website-ul gaudeamus.ro, fără costuri suplimentare.
| EXCLUSIV ONLINE
- Stand virtual personalizat pe gaudeamus.ro : 50 euro + TVA
Servicii
incluse: banner pe homepage gaudeamus.ro, pagină individuală cu
următoarele elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional,
posibilitatea de a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin
intermediul paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
- Stand virtual standard: 25 euro + TVA
Servicii
incluse: pagină individuală pe website-ul gaudeamus.ro, cu următoarele
elemente: logo, text de prezentare, banner promoțional, posibilitatea de
a organiza evenimente exclusiv online, promovarea prin intermediul
paginii de Facebook Radio România Gaudeamus.
** Expozanții care vor organiza evenimente în cadrul târgului (fizic sau online)
vor beneficia de promovare suplimentară a acestora prin afiș publicat
pe pagina Facebook Radio România Gaudeamus și printr-un banner publicat
pe homepage gaudeamus.ro, în limita a un banner/zi/expozant.
● Precizări privind standurile virtuale / catalogul online / evenimentele
- Comunicarea informațiilor necesare pentru realizarea standurilor
virtuale și pentru programarea evenimentelor se va face prin intermediul
formularelor online aferente.
- Link-urile pentru accesarea
formularelor online vă vor fi transmise după înscrierea la eveniment,
împreună cu un cod unic pe care vă rugăm să il completați în rubrica
aferentă din fiecare formular online.
- Atenție! Accesarea și
completarea formularului sunt posibile doar în asociere cu un cont
gmail.com activ. Această adresă se va folosi doar pentru validarea
formularelor și nu va fi publicată!
- Termenul limită pentru completarea formularelor online este 25 iunie.
Plecând
de la experiența campaniilor precedente, vă recomandăm să inițiați
acest demers după ce ați pregătit materialele pe care doriți să le
încărcați în formularele online, respectând însă termenul limită - texte
de prezentare, logo și bannere realizate/ prelucrate conform
specificațiilor, informațiile referitoare la evenimente – dată, oră,
denumire, titlu, invitați, canalul pe care va fi transmis online –
clickable link. Revenirile și eventualele corecturi ulterioare pot
întârzia semnificativ calendarul general de organizare a evenimentului.
Completarea formularelor online. Informații de natură tehnică
Formularele
online sunt parte a documentației de înscriere; în situația în care nu
ne vor parveni, nu veți putea beneficia de standul virtual/prezența în
catalogul participanților și de programarea și promovarea evenimentelor
dumneavoastră.
● Formularul pentru catalogul participanților/stand
virtual permite inserarea logo-ului companiei și a bannerelor aferente,
pentru fiecare tip de pagină;
● Numele persoanelor care vor fi
menționate în formular drept persoane de contact, vor figura în pagina
dumneavoastră de catalog; în acest sens, vă rugăm să informați angajații
și colaboratorii pe care îi veți desemna, în legătură cu acest aspect.
● Adresele website-ului/-urilor vor fi completate sub forma: https://www.......
● Logo-ul trebuie să fie format .pdf vectorial sau .png cu transparență, la dimensiunile de 512 x 512 pixeli;
● Bannerul
pentru standurile virtuale standard (opțiune valabilă pentru toți
participanții cu stand fizic și pentru cei care optează exclusiv pentru
stand online în această variantă) va fi inserat în format .png cu
transparență sau.jpg și va avea dimensiunile de 782 x 340 pixeli;
● Bannerul de promovare pentru homepage, pentru standurile personalizate, va avea dimensiunile de 657 x 250 pixeli și va fi inserat în format .png cu transparență sau.jpg;
●
Afișarea unui cod promotional în pagină, pentru eventuale beneficii
acordate cumpărătorilor care ajung în site-ul editurii, din site-ul
gaudeamus.ro, este la latitudinea participantului, iar implementarea
acestuia pe site-ul propriu se realizează de către fiecare participant.
- Respectarea
parametrilor tehnici este obligatorie; în cazul în care materialele
încărcate nu respectă aceste cerințe, nu ne putem asuma
responsabilitatea pentru crearea standurilor dumneavoastră virtuale la
termenele anunțate.
CALENDARUL TÂRGURILOR GAUDEAMUS 2024
- Craiova, 13 – 17 martie, Teatrul Național „Marin Sorescu”
- Cluj–Napoca, 24 – 28 aprilie, Piața Unirii
- Oradea, 15 – 19 mai, Piața Unirii
- Buzău, 12 - 16 iunie, Piața Daciei
- Brașov, 3 – 7 iulie, Piața Sfatului
- Sibiu. 14 – 18 august, Piața Mare
- Iași, 18 – 22 septembrie, Bulevardul Ștefan cel Mare
- București, 4 - 8 decembrie, B2 Romexpo